Sunday, October 25, 2009

Salam...

maafla lama sangat dah aku tak update blogni...
sibok sangatla skangni keje kat tempat baru...
ditambah lagi dengan buat benda baru..yang tak pernah kita buat...
jadi paham2 ajela ye...
untuk pengetahuan semua,wife aku dah selamat melahirkan anak yang pertama pada 15hb 10 yang lepas...
Alhamdulillah,aku bersyukur semua slamat...isteri n anak aku slamat...
nama anak aku Noor Muhaimin Zuhdi...panjang ke..?nama ni memang wife aku yang nak letak...aku tak kisahpun...pegi daftar aje...
cuma lepas bersalin aritu 2malam wife n anak aku kena masuk wad..biasela kena kuning...tapi skangni dah elok..Alhamdulillah...aku bersyukur..
berat anak akupun dah makin naik...arini dah 3.1kg dari 2.4 masa lahir aritu...
membesar dengan cepat nampaknya...
gambar anak aku nanti aku upload..bukan ape aku skangni takde masa sangat...sibok dengan keje...tapi aku janji nanti bila aku free aku akan upload..korang semua mesti nak tengokkan anak aku yang comeltu...
jumpa lagi dilain halaman...

No comments:

Post a Comment