Tuesday, August 25, 2009

Salam Sejahtera

dah lama tak update blogni...taktau ape nak tulis sebenarnya...
setakatni kehidupan aku memang menyeronokkan...semuanya berjalan dengan baik...
alhamdulillah isteri akupun sihat sejahtera...setakatni wife aku dahpun masuk 30 minggu...
dah tak lama lagi aku nak bergelar bapa...sronok betul rasanya...baby dalam kandungan isteri akupun nampaknya cukup2 aktif...sentiasa bergerak..tak kira masa...paling best bila dia bergerak boleh nampak perut isteri aku bergerak sama...seronok sangat rasanya...wife akupun dah scan aritu kalau takde arak mungkin lelakila...tapi aku tak kisahpun...semuanya kuasa Allah...
bulan ramadhannipun nampaknya isteri aku dapat berpuasa dengan baik...cuma bila petang nampak sangatla dia letih...aku paham...ialah nak bangun awal lagi nak sahur...bila petang nak masak lagi...aku plak jam630 pagi dah kuar pegi keje...petang jam630 baru sampai rumah...jadi paham2 aje...tapi isteri aku memang baik...sentiasa membuat yang terbaik utk aku...aku bersyukur kerana dia adalah isteriku...

No comments:

Post a Comment