Thursday, August 27, 2009

Salam

selamat berpuasa utk semua kengkawan yang mengikuti blogni...
takde apepun yang nak ditulis arini...cuma aku nak kongsi berita gembira aje...
aku dahpun dapat bertukar...1hb sept (selasa) aku akan lapor diri kat JKN Selangor...
aku minta tukar ke banting...harap2 dapatla mengikut ape yang aku minta...
ini semua aku lakukan sebab aku sayangkan wife aku...kesian pada dia...
bila dah bersalin nanti...kalau aku kerja jauh lagi dengan dia sudah pastila dia akan susah...
anak akupun akan susah juga...ialah korang pahamlakan kurang dapat perhatian dari aku...
aku ucapkan terima kasih pada kengkawan aku terutama kat terengganutu yang sentiasa doakan n bagi semangat pada aku...
memang aku sedih nak tinggalkan tempat keje aku skarangni...
kalau boleh memang aku taknak tinggalkan...banyak kenangan manis dan paling best semua kengkawan n bos kat sini baik2...susah aku nak lupakan diorangni...
tapi apa nak buatkan...aku kena pikirkan keluarga aku...
family 1st ye tak..?
aku memang gembira skarangni...
harap2 kegembiraanni akan berkekalan...

No comments:

Post a Comment